Schooljaar 2024 – 2025

MELD JE KIND AAN OP DE WEBSITE

Broers, zussen en kinderen van personeelsleden hebben voorrang, maar worden tijdens dezelfde periode aangemeld dan alle andere kinderen.

Haasten is niet nodig! Het tijdstip van aanmelden speelt geen rol, zolang je maar binnen deze periode aanmeldt.
Na 19 maart 2024 (23.30 uur) kan je niet meer aanmelden.

ONTVANG EEN BERICHT

Uiterlijk 19 april 2024 krijg je een e-mail of (indien gewenst) een brief met het bericht in welke school je je kind kan inschrijven. Dit is je bevestiging om te kunnen inschrijven op de school. Je kan nooit een bevestiging ontvangen voor een school die je zelf niet hebt gekozen.

SCHRIJF JE KIND IN

Maak een afspraak tussen 19 april 2024 t.e.m. 22 mei 2024 met de school waarvoor je een bevestiging kreeg.
Een inschrijving is pas definitief wanneer je als ouder je handtekening zet op de leerlingenfiche. Je gaat hierbij akkoord met het schoolreglement en het pedagogisch project.

OPGELET! Kom je niet tijdens deze periode?
Dan is je bevestiging niet meer geldig! Je kan dan enkel nog inschrijven in een school met vrije plaatsen vanaf 23 mei 2024!